Veelgestelde vragen
Wil je meer weten over CBD of heb je bepaalde productvragen? Bekijk onze veelgestelde vragen hieronder of neem contact met ons op via info@hoil.nl.
Welke leveringsopties bieden jullie aan?
Wij werken met verschillende bezorgdiensten (PostNL en DHL) welke allemaal andere bezorgopties aanbieden. Denk aan standaardleveringen, avondleveringen, afhaalpunten en weekend leveringen. Kies de bezorgoptie die jou het beste schikt tijdens het bestelproces.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
In de meeste gevallen geldt: vòòr 16:00 besteld, morgen in huis. Toch kunnen wij dit niet in iedere specifieke situatie garanderen. Onze bezorgdiensten kampen van tijd tot tijd met drukke periodes waarin bestellingen later geleverd worden dan gewoonlijk. Voor de verwachte datum van aflevering raden we aan om de track-en-trace code te volgen. Deze wordt u toegemaild door de bezorgdienst en is te volgen via hun website.
Kan ik een specifieke bezorgtijd en datum kiezen?
Het kiezen van een tijd en datum is zeker mogelijk. Wij werken met verschillende bezorgdiensten (PostNL en DHL) welke allemaal andere bezorgopties aanbieden. Denk aan standaardleveringen, avondleveringen, afhaalpunten en weekend leveringen. Kies de bezorgoptie die jou het beste schikt tijdens het bestelproces.
Kan mijn bestelling doordeweeks ook in de avond geleverd worden?
Met enkele van onze bezorgdiensten is het laten leveren van je pakketje in de avonduren mogelijk. Kies de bezorgoptie die jou het beste schikt tijdens het bestelproces.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?
Met enkele van onze bezorgdiensten is het laten leveren van je pakketje in een afhaalpunt mogelijk. Kies de bezorgoptie die jou het beste schikt tijdens het bestelproces.
Hoe plaats ik een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling gaat heel makkelijk. Klik op de knop ‘Toevoegen aan winkelmandje’ bij de producten die je graag wilt bestellen. Hiermee komen de producten automatisch in jouw winkelmandje. Als je klaar bent met verzamelen, klik je rechtsboven op de website op het winkelmandicoontje. Hier zie je een overzicht van alle producten die in je winkelmand liggen. Klik op de groene knop ‘Afrekenen’ om de bestelling te plaatsen. Op de pagina waarop je terecht komt, vul je je persoonlijke gegevens in en kies je een betaalmiddel. Volg de stappen. Je ontvangt een bestelbevestiging, nadat de bestelling succesvol is geplaatst.
Kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn winkelmandje?
Ja zeker! Door rechtsboven op de website op het winkelmandje te klikken zie je een overzicht van alle producten in je winkelmand. Hierin kun je de aantallen wijzigen of producten verwijderen. Voor het toevoegen van andere producten, zoek je deze op op de webshop en voeg je ze toe aan je winkelmandje.
Kan ik een bestelling op een ander adres plaatsen?
Je kan altijd zelf bepalen waar je je bestelling wilt laten leveren. Dit doe je door tijdens het plaatsen van je bestelling het afleveradres in te vullen waar jij je pakketje afgeleverd wilt hebben. In sommige gevallen worden er ook afhaalpunten aangegeven. Ook hier kun je je pakket heen laten bezorgen. Als je een account hebt op Hoil, kun je ook een extra adres toevoegen aan jouw account door dit te wijzigen in de instellingen.
Kan ik mijn bestelling na plaatsing nog wijzigen?
Nadat de bestelling is geplaatst en deze is bevestigd door ons, is het helaas niet mogelijk een wijziging door te geven. Voor wijzigingen voor het afleveradres kun je het beste contact opnemen met de bezorgdienst. Houd hiervoor het track-en-trace nummer van de bezorgdienst bij de hand.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden is?
Zodra jouw bestelling wordt meegegeven aan de bezorgdienst, stuurt de bezorgdienst een bevestigingsmail waarin de verwachte afleverdatum van jouw pakketje met je wordt gedeeld. Ook wij sturen een bevestigingsmail waarin wordt aangegeven dat jouw pakketje is meegegeven aan de bezorgdienst.
Mijn bestelling is vertraagd, wat nu?
Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraagd is. Soms kunnen de bezorgdiensten er iets langer over doen dan je van ze gewend bent. Bij een enorme vertraging kun je contact opnemen met de bezorgdienst. Zij weten waar het pakketje op dat moment is en wat de nieuwe bezorgdatum zal zijn.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Als er wel een bevestiging van afgifte aan de bezorgdienst is verstuurd, maar het pakketje niet is aangekomen, kan jouw pakketje vertraging hebben opgelopen. Als het pakketje langer dan gewoon vertraagd is, is het verstandig om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via de chatbot en de mail. Antwoorden ontvang je binnen 24 uur.
Welk Hoil Product is het beste voor mij?
Op deze pagina (vibes) kun je een doelstelling kiezen waarvoor je wilt gaan. Hierop gebaseerd tonen wij producten die jou naar dit doel kunnen leiden.
Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Helaas hebben wij geen invloed op het tempo waarin onze voorraad wordt aangevuld. Klik op ‘houd mij op de hoogte’ bij het product dat jij graag wilt hebben. Dan sturen wij een mail zodra het product weer op voorraad is.
Zit er garantie op mijn producten?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantietermijn. Wettelijke garantie betekent dat een product datgene is of doet wat de consument er naar redelijkheid van mag verwachten.

Vragen? Neem contact op met onze experts
Ons team van experts heeft een klanttevredenheid van 96%. Je kunt met hen praten op verschillende manieren.